Kun perheessä on insinööri


Tästä on tullut jo meidän kaveriporukassa aika vitsi. 

Kun me lähdetään J:n kanssa tekemään jotain DIY-juttuja, ei niitä ihan niin vain hutaista. Ensin mä selaan Pinterestiä, yritän hahmottaa J:lle miltä mielikuvat mun päässä just sillon näyttää ja sen jälkeen J alkaa piirtää mallia AutoCADilla. Toki tässä välissä käydään kysymässä vielä J:n isältä neuvoa, että miten sitä nyt sitten kannattais oikeen lähteä rakentamaan ja millasia materiaaleja tulisi käyttää.

Kyllä nuo piirustukset vaan on kätevät. Tälläkin kertaa, kun J oli saanut piirustukset valmiiksi ja esitteli niitä mulle, tuli muutamia hienosäätöjä. Kumma kun ei tuon insinöörin käytännölliset näkemykset aina ihan osu yksi yhteen mun visuaalisten päähänpistojen kanssa. Esimerkiksi sängyn jalat tuotti tässä projektissa hieman mietiskelyä. J oli jo suunnitellut sellaiset perus puupökkelöt sängyn alle, eihän ne sieltä mihinkään näy, kun minä taas haaveilin jo rouheista pyöristä.

Arvatkaapa, mitä sinne sängyn alle nyt sitten tulee?


Piia

Olen 23v. web-suunnittelija, kotona 2 kissaa ja 1 mies. Eka oma kämppä ostettiin loppu vuodesta 2013 ja nyt seuraillaan blogissa sitten sen remontointia ja sisustusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Instagram

Sisällön tarjoaa Blogger.