Blogin uusi aika

Kyllä. Olen päättänyt jatkaa blogiturinoita jälleen.

Kauan tämä on ollut mielessä, josko aloittaisi uudelleen bloggaamisen, kun kauheasti olisi kaikkea kivaa näytettävää ja kerrottavaa. Silti se pieni piru olkapäälläni on mutissut, ettei mulla kuitenkaan ole aikaa ja jaksamista kirjottaa aktiivisesti.

Olen aina välillä käynyt itse vakoilemassa omaa blogiani, selaamassa vanhoja juttuja ja kehunut itseäni, miten kiva on ollut kun olen kirjoittanut remppajuttuja muistiin. Tästä motivoituneena, tässä sitä nyt ollaan. Jatkossa blogissa tulee näkymään paljon DIY-juttuja, projekteja on jonossa vaikka kuinka paljon eikä kaikki välttämättä ihan pienimmästä päästä.



Piia

Olen 23v. web-suunnittelija, kotona 2 kissaa ja 1 mies. Eka oma kämppä ostettiin loppu vuodesta 2013 ja nyt seuraillaan blogissa sitten sen remontointia ja sisustusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Instagram

Sisällön tarjoaa Blogger.