Turkoosi peilikaappi

Pähkäiltiin kauan, millainen säilytysjärjestelmä kylppäriin laitetaan. Nimittäin..

a) Meidän kylppäri on ihan minikokoa, (tasaista) lattiatilaa siellä ei ole juurikaan
b) Putkiremppa tulee vuoden sisällä, jolloin koko kalustus menee joka tapauksessa uusiksi.

Kunnolliset peilikaapit on melko arvokkaita, eivätkä ne silti ole muotoilultaan mitään kedon kauneimpia kukkasia. Sellaiset eivät siis inspiroineet ollenkaan. Me ollaan kuitenkin kaiken maailmaan hygieniatuotteiden ja hiusmömmöjen suurkuluttajia kummatkin, joten miljoonat purnukat pitäisi saada jonnekin piiloon.

Pari päivää sitten J selaili Ikean sivuja ihan muut hankinnat mielessä ja törmäsi sattumalta uutuus-peilikaappin. Tuo mun parempi puolisko taisi ihan vitsillä näyttää mulle sitä söpöä turkoosia Gunnernia, mutta mä olin heti ihan myyty! Ei siinä auttanu muu kuin lähteä Ikeaan shoppailemaan ;)





Onhan se vähän pieni, mutta niin nätti! Ja tuo väri. En oo ikinä tykännyt vaaleansinisestä, mutta tuo vanhanajan,  vaalean turkoosi on jotain älyttömän tyylikästä. Kuvissa näyttää nyt kyllä vähän turhan siniseltä, Ikean sivuilla väri on lähempänä todellisuutta.

Piia

Olen 23v. web-suunnittelija, kotona 2 kissaa ja 1 mies. Eka oma kämppä ostettiin loppu vuodesta 2013 ja nyt seuraillaan blogissa sitten sen remontointia ja sisustusta.

2 kommenttia:

Instagram

Sisällön tarjoaa Blogger.