Ihania kirjoja, ihania ideoita

Hain ensimmäiset sisustuskirjat kirjastosta samana päivänä, kun kirjoitettiin kauppakirjat asunnosta. Kirjoja on hauska selata ja niistä löytää vaikka mitä ihania ideoita! Alla muutamia huomion arvoisia bongauksia kirjasta "Yksinkertaisesti kaunista, Mark & Sally Bailey".



Noissa sängyissä on sellasta tunnelmaa, josta mä tykkään! Ihanan karheeta. J ei vaan noista puisista sängynpäädyistä välitä, pelkää että tulee tikkuja ;) Vaikka kyllä se myönsi, että noi massiiviset puutolpat sängyn jalkoina oli hienot. Mutta ennen kuin saan jostain taiottua tuollaisia aarteita, pysytellään suunnitelmassa A (Ikean sänky).




Aww mitä lamppuja! Tuollaisia kun meillekin jostain löytäisi. Kaikki vanhat tehdasvalaisimet ja retrolamput jne. ovat valloittaneet mun sydämen. En vaan ole toistaiseksi päässyt sellaisiin aarreaittoihin, joista noita löytäisi. Tai niiden osia, osaanhan mä tuunata ja sähkömiehiä löytyy varmasti avuksi, jos on mentävä niin pitkälle.


Lisää vanhaa puuta, mahtava yksityiskohta vasemman kuvan sohvan takana. Tykkään kauheesti myös kaikista metallisista kylteistä, joita näkyy oikean puoleisessa kuvassa. Vanhat matkalaukut pöytinä on jo hiukan nähtyjä, mutta mun silmään ne sointuu edelleen. Vaikka ei meille sellasia voi edes harkita, kun on nuo kaksi tuholaista (kissat).

Ps. Otan mielelläni vastaan vinkkejä hyvistä kirjoista ja aarreaitoista ;)

Piia

Olen 23v. web-suunnittelija, kotona 2 kissaa ja 1 mies. Eka oma kämppä ostettiin loppu vuodesta 2013 ja nyt seuraillaan blogissa sitten sen remontointia ja sisustusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Instagram

Sisällön tarjoaa Blogger.