Mun ensimmäinen aarre

Tai oikeastaan tää on jo toinen aarre, tai tsiljoonasmiljoonas, miten sen sitte haluukaan laskea. Eka äärest onnistunut kirppislöytö kuitenkin :) En oikein ole vielä lämmennyt tuolle vanhassa Latvan-talossa olevalle Wanha Nestori -kirppikselle, mutta yks päivä tein sieltä oikein kivan löydön.


Vaaka 5€! Tollanen ihanuus, jonka tyylistä oon anopin keittiössä jo kuolannut ;) Mun vaaka vaan ei toiminut.. Aattelin että eipä oo pahan hintanen, vaikka vaan iskis sen koristeeksi keittiöön. Nyt kun meillä tulee olemaan niin mahtavan paljon tilaa uudessa keittiössä! Ei se tila varmasti muiden päitä huimaa, mutta meidän nykyinen 2m2 keittokomero on.. no aika pieni.


Ei tarvinnut itkeä kauaa rikkinäistä vaakaa. Onneks mulla on mun oma insinööri <3 Nyt vaa'alla voi punnita vaik kaks kappaletta kissoja ;) 


Piia

Olen 23v. web-suunnittelija, kotona 2 kissaa ja 1 mies. Eka oma kämppä ostettiin loppu vuodesta 2013 ja nyt seuraillaan blogissa sitten sen remontointia ja sisustusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Instagram

Sisällön tarjoaa Blogger.